Jak zachować równowagę między życiem prywatnym i zawodowym? Zapraszamy na konferencję

03.10.2017

Czy da się pogodzić życie rodzinne z zawodowym? Jaki urzędnik pracuje efektywnie? Jak pozyskać pracowników i utrzymać tych najlepszych? Na te i inne pytania uzyskają Państwo odpowiedź podczas spotkania, które odbędzie się 12 października w Krajowej Szkole Administracji Publicznej im. Prezydenta RP Lecha Kaczyńskiego. Spotkanie jest zorganizowane w ramach Forum Zarządzania Publicznego.

Podczas wydarzenia zostaną zaprezentowane dobre praktyki z urzędów: Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. Mechanizmy stosowane przez te urzędy mają na celu wspieranie równowagi między życiem zawodowym i rodzinnym. Służą temu takie działania jak elastyczne godziny pracy czy praca zdalna.

Następnie odbędzie się dyskusja poświęcona różnych mechanizmom stosowanym w instytucjach publicznych i prywatnych. Zaprezentowane zostaną także zagraniczne doświadczenia z zakresu godzenia obowiązków zawodowych z życiem prywatnym (tzw. „work-life balance”).

Na koniec spotkania odbędą się miniwarsztaty w czasie których uczestnicy spotkania dowiedzą się jak skutecznie rekrutować pracowników oraz jak stworzyć dobrze funkcjonujący „Program Równowaga Praca – Życie” w swoim urzędzie.

Rekrutacja na konferencję, która trwa do 10 października, odbywa się za pośrednictwem formularza internetowego.

Więcej informacji uzyskają Państwo na stronie internetowej Forum Zarządzania Publicznego.