Konkurs dla menadżerów dobrych praktyk w administracji publicznej

20.09.2017

Jesteś pracownikiem instytucji publicznej? Rozpoznajesz wśród swoich współpracowników menadżera dobrych praktyk? A może sam jesteś liderem i wiesz jaki model zarządzania sprawdza się w administracji publicznej?
Jeśli tak, zgłoś się do konkursu i pomóż nam odnaleźć profesjonalnego menadżera!

Konkurs skierowany jest do wszystkich instytucji publicznych, w szczególności urzędów administracji rządowej, samorządowej i państwowej. Ma on wyłonić innowacyjnych menadżerów i upowszechnić dobre praktyki w administracji publicznej.

Termin zgłoszeń upływa 27 października 2017 r.

Organizatorem konkursu jest Krajowa Szkoła Administracji Publicznej im. Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej Lecha Kaczyńskiego we współpracy z Mazowieckim Urzędem Wojewódzkim, Zakładem Ubezpieczeń Społecznych i Narodowym Instytutem Samorządu Terytorialnego.

Więcej informacji o konkursie znajdziesz na stronie: http://fzp.ksap.gov.pl/sesja2/#more-89.