Przegląd Służby Cywilnej

W numerze 2/2015

Tematem pierwszego numeru „Przeglądu Służby Cywilnej” w nowej odsłonie jest przyjazna komunikacja urzędu z obywatelem. Prezentujemy w nim najciekawsze przykłady inicjatyw, które służą temu, aby klienci administracji publicznej lepiej rozumieli procedury, w których uczestniczą.

Termin publikacji nowego numeru PSC w sieci to jednocześnie termin konferencji praktyków przyjaznej komunikacji. Przegląd ma być nie tylko, jak dotychczas, internetowym czasopismem, ale także pretekstem do spotkań naszego środowiska poświęconych kluczowym zagadnieniom służby cywilnej. 

 

Czytaj w najnowszym numerze

Przegląd Służby Cywilnej

Przegląd Służby Cywilnej

Przegląd Służby Cywilnej

Przegląd Służby Cywilnej

Przegląd Służby Cywilnej

 

Przejdź do archiwalnych numerów "Przeglądu Służby Cywilnej" (nry 1-34 w PDF)