"Akademia menedżera" – rekrutacja uczestników
10.04.2018
Rozpoczęliśmy rekrutację na szkolenie centralne "Akademia menedżera". Szkolenie jest bezpłatne.
Szkolenie ma wzmocnić kompetencje menedżerskie kadry średniego szczebla zarządzania. Do udziału w nim zapraszamy osoby, które kierują pracownikami w terenowych urzędach administracji rządowej nie dłużej niż 3 lata (na przykład kierowników oddziałów).
Kogo szkolimy?
Uczestnikami szkolenia mogą być wyłącznie członkowie korpusu służby cywilnej, zatrudnieni w urzędach:
- wojewódzkiej administracji zespolonej,
- powiatowej administracji zespolonej,
- pozostałej administracji niezespolonej.
Sesje szkoleniowe zorganizujemy w każdym z 16 miast wojewódzkich.
Szczegółowe informacje znajdą Państwo w Informatorze o szkoleniu.
Zachęcamy do udziału!