Drugie wydanie broszury o zasadach komunikacji pisemnej z obywatelem

16.10.2017

Jak pisać do obywateli w sposób przyjazny? Jak komunikować się w Internecie? Wreszcie co zrobić, by uprościć stosowany przez nas język urzędowy? Odpowiedzi na te pytania znajdą Państwo w drugim, rozszerzonym wydaniu broszury „Komunikacja pisemna. Rekomendacje”.

Broszura, skierowana przede wszystkim do urzędników, zawiera szereg porad i informacji z zakresu prostej komunikacji. Przygotowując dla Państwa materiał chcieliśmy pokazać, że nawet o najtrudniejszych i najbardziej skomplikowanych sprawach można pisać w sposób prosty. Drugie wydanie broszury wzbogaciliśmy o część dotyczącą komunikacji internetowej i porady językowe.

Elektroniczną wersję broszury już dziś udostępniamy Państwu za pośrednictwem Serwisu Służby Cywilnej. Wersję wydrukowaną będziemy przekazywać uczestnikom warsztatów z przyjaznej komunikacji, prowadzonych przez pracowników DSC oraz podczas spotkań organizowanych przez Szefa Służby Cywilnej. Najbliższa okazja już 25 października przy okazji Polskiej Konferencji Jakości Administracji Publicznej.

Zapraszamy do lektury!